عمومی ایران ایرانی موسیقی خواننده

عمومی: ایران ایرانی موسیقی خواننده اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سرخابی‌ها یک ماه وقت دارند ، نگران از بین بردن استقلال و پرسپولیس از آسیا

مسئول کمیته مجوز حرفه ای شرکت لیگ می‌گوید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بر پرسشها مالی و حساسیت AFC اشراف دارند ولی به جای حل مسئله بدهی‌ها، تمرکزشان را روی خری

سرخابی‌ها یک ماه وقت دارند ، نگران از بین بردن استقلال و پرسپولیس از آسیا

نگران از بین بردن استقلال و پرسپولیس از آسیا/ سرخابی ها یک ماه وقت دارند

عبارات مهم : مسئولان

مسئول کمیته مجوز حرفه ای شرکت لیگ می گوید کلوب های استقلال و پرسپولیس بر پرسشها مالی و حساسیت AFC اشراف دارند ولی به جای حل مسئله بدهی ها، تمرکزشان را روی خرید بازیکن گذاشته اند.

سهیل مهدی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه وقت حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور عزیزمان ایران جهت ارزیابی شرایط و مدارک کلوب ها نزدیکتر می شود، گفت: نگرانی ما جهت دو کلوب استقلال و پرسپولیس همچنان برقرار هست. بدهی های این دو کلوب وجود دارد. هم مسئولان پرسپولیس و هم مسئولان استقلال نسبت به این شرایط و حساسیت آن اشراف دارند.

وی افزود: هیچ ابهامی وجود ندارد. پرسشها و بدهی ها هم جهت دو کلوب ایرانی و هم جهت کنفدراسیون فوتبال آسیا براق و روشن است.

سرخابی‌ها یک ماه وقت دارند ، نگران از بین بردن استقلال و پرسپولیس از آسیا

مسئول کمیته مجوز حرفه ای شرکت لیگ راجع به احتمال کنارگذاشتن سرخابی ها از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس حدودا تا آخرهای مرداد وقت دارند. حجم بدهی آنها یک بحث هست. بحث دیگر مدیریت کردن است که باید لحاظ شود. الان این دو کلوب تمرکزشان را روی جذب بازیکن تازه گذاشته اند و می خواهند جهت آسیا خودشان را تقویت کنند در حالی که استمرار این وضعیت، مسئله ساز می شود. باوجود اینکه آنها در حال جذب بازیکن هستند ولی شاید از این بازیکنان فقط در لیگ داخلی بتوانند استفاده کنند.

مهدی همچنین راجع به پرسشها عجیب مالکیتی کلوب سپیدرود اظهار کرد: در بحث مالکیتی سپیدرود نگرانی هایی داریم ولی هیات فوتبال رشت تضمین داده هست. باید مدارک مالکیتی این تیم به روز رسانی شود.

مسئول کمیته مجوز حرفه ای شرکت لیگ می‌گوید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بر پرسشها مالی و حساسیت AFC اشراف دارند ولی به جای حل مسئله بدهی‌ها، تمرکزشان را روی خری

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای شرکت لیگ ادامه داد: همچنین راجع به بحث مالکیتی تراکتورسازی و گسترش که باید مالک آنها جدا باشد. تذکر مورد نیاز را داده ایم و باید مدارکشان را آماده کنند.

وی در تصویر العمل به صحبتهای محمدرضا زنوزی مالک کلوب تراکتورسازی که گفته بود یک هولدینگ می تواند همزمان دو تیم داشته باشد، گفت: یک هولدینگ نمی تواند دو تیم داشته باشد. باید سهامدار عمده دو تیم جدا شود و جهت همین امکان تیمداری همزمان گسترش و تراکتور به وسیله هولدینگ های آقای زنوزی وجود ندارد. اوضاع مالکیت گسترش باید سریعتر مشخص شود.

مهدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان و وقت بهره برداری از این ورزشگاه تصریح کرد: امیدوارم که این ورزشگاه جهت فصل پیش رو افتتاح و بهره برداری شود. پرسشها و تغییرات داخلی هنوز وقت بهره برداری نداده است که امیدواریم حل شود. من از این استادیوم دیدار کردم و شرایط استفاده و برگزاری مسابقه را دارد. این ورزشگاه از هر نظر کامل و عالی است ولی در بحث پارکینگ مشکلاتی بود که در حال برطرف آن بودند.

سرخابی‌ها یک ماه وقت دارند ، نگران از بین بردن استقلال و پرسپولیس از آسیا

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای شرکت لیگ در آخر راجع به شرایط تیم نساجی مازندران و استادیوم شهید وطنی هم گفت: ما کارهای مهم را جهت ورزشگاه وطنی در اولویت گذاشته ایم. مسئولان هم متعهد شدند که سر موقع کار را انجام بدهند. آنها قول داده اند و اگر تعهدشان تا وقت مقرر عملی نشود، نمی توانند در این ورزشگاه میزبان باشند.

واژه های کلیدی: مسئولان | استقلال | ورزشگاه | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار