عمومی ایران ایرانی موسیقی خواننده

عمومی: ایران ایرانی موسیقی خواننده اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (

به گزارش برترین ها، کج و معوج، بدون ترتیب، روکش طلا، زرد رنگ و فاصله دار. این ها تنها بخشی از واژه هایی است که جهت توصیف بعضی از بدترین و زشت ترین دندان ها در د

تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (

ستاره هایی که زشت ترین دندان ها را دارند (+تصاویر)

عبارات مهم : دندان

به گزارش برترین ها، کج و معوج، بدون ترتیب، روکش طلا، زرد رنگ و فاصله دار. این ها تنها بخشی از واژه هایی است که جهت توصیف بعضی از بدترین و زشت ترین دندان ها در دنیای هالیوود می توان نام برد. در صنعتی که بنای آن بر بی نقص بودن گذاشته شده است و همه چیز باید در عالی ترین شکل ممکن خود قرار داشته باشد مایه بسی حیرت است که بعضی از ستارگان هالیوودی هنوز هم به استانداردهای شخصی خود در زمینه قشنگی پایبند مانده اند. بعضی از این ستارگان از همان ابتدای رسیدن به شهرت از نشان دادن لبخندهای نه چندان زیبایشان ابایی نداشته اند و بعضی دیگر نیز تلاش در اصلاح شرایط دندان های خود داشته اند که البته ترمیم های آن ها در طول وقت تاثیر خود را از دست داده اند.

علاوه بر این که نادیده گرفتن سلامت و قشنگی دندان ها می تواند کابوسی بزرگ جهت یک دندان دکتر و گامی اشتباه با بهایی سنگین در دنیای هالیوود باشد ولی ستاره های زیر نگذاشته اند لبخندهای منحصر به فرد ولی نه چندان زیبایشان، حرفه آن ها را تحت تاثیر منفی خود قرار دهد.

لیندزی لوهان

لیندزی لوهان در سال ۲۰۱۱ با یک ظاهر تازه طرفدارانش را شوکه کرد. این بار دیگر خبری از موهای بلوند زشت نبود و مسئله به ظاهر دندان هایش مربوط می شد. مجله The Sun لبخند او را «شدیداً لب پریده و رنگ و رو رفته» توصیف کرد و بسیاری نیز این ظاهر تازه را به مصرف بیش از حد مشروبات الکلی و مواد مخدر به وسیله لوهان مربوط دانستند.

دیدن این ستاره نوجوان سابق دنیای هالیوود در چنین شرایطی بسیار سخت بود ولی وی در نهایت موفق شد دندان های خود را به حالت سابق بازگرداند هرچند هنوز هم جنجال بر سر آن دندان های زرد و زشت ادامه دارد. در فوریه ۲۰۱۸ دیگر خبری از آن دندان کثیف و زرد نبود و بار دیگر دندان های او سفید و براق به نظر می رسیدند.

تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (

جانی دپ

شاید کسی دوست نداشته باشد بگوید که جانی دپ اوضاع خوبی در هالیوود نداشته و به قول معروف از جذابیت و مقبولیت افتاده است ولی بعضی می گویند که او در یک چشم به هم زدن از عرش به فرش آمده هست. بازیگر فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» در یک ماجرای بسیار پر حرف و حدیث و جنجالی در سال ۲۰۱۷ از همسرش امبر هرد جدا شد ولی در همان دوران ازدواجشان بود که ظاهر دپ و به خاص دندان هایش توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

در سال ۲۰۱۵، هنگامی که که جانی دپ جهت تماشای افتتاحیه فیلم «توده سیاه» خود همراه با همسرش حاضر شد، با باز شدن دهان دپ و نمایان شدن دندان هایی با روکش ظاهراً طلایی بسیاری دچار وحشت شدند. روکش های دندانی او شباهت بسیاری با همان روکش هایی داشت که کاپیتان جک اسپارو استفاده می کرد. در این میان یکی از دندان های او روکش قرمز رنگی داشت که بسیار ترسناک به نظر می رسید.

آنا پاکین

به گزارش برترین ها، کج و معوج، بدون ترتیب، روکش طلا، زرد رنگ و فاصله دار. این ها تنها بخشی از واژه هایی است که جهت توصیف بعضی از بدترین و زشت ترین دندان ها در د

آنا پاکین زمانی بر سر زبان ها افتاد که در سریال خون آشامی «خون واقعی» از شبکه اچ بی اُ نقش سوکی استاک هوس را بر عهده گرفت و در حالی که خون آشام ها معمولاً با عجیب و غریب بودن دندان هایشان آشنا می شوند، این بازیگر جوان به علت فاصله زیادی که بین دندان های جلویی اش وجود داشت جلب توجه می کرد.

بعدها وی در مصاحبه ای اعلام کرد که به شکاف بین دندان هایش هیچ اهمیتی نمی دهد و تقریباً تمام زنان هالیوود نسبت به خود انتقاد داشته و آرزو دارند که بدنشان طور دیگری می بود. ولی وی بر این باور است که اگر به این مسایل اهمیت بدهید و بخواهید در دنیای بازیگری موفق باشید بیش از حد خود را محدود کرده اید. وی حتی گفته هنگامی که که کسی از او می پرسد آیا فاصله بین دندان هایش را با مراجعه به یک دندان دکتر درست نمی کند حس می کند که به او توهین شده است است!

ونسا پارادیس

مانند پاکین، ونسا پارادیس نیز نیازی به پنهان کردن دندان های خود نمی بیند. این بازیگر فرانسوی در مصاحبه ای گفته که حتی فکر بستن شکاف بین دندان هایش نیز به ذهن او خطور نکرده هست. وی در این باره چنین گفته است:” آیا باید آن ها را اصلاح کنم؟ من با همین ها به دنیا آمده ام. من از بین آن ها آب به بیرون پرتاب می کنم. آن ها کاربرد زیادی دارند!”. خوشحالیم که می توانیم ونسا پارادیس را نخستین فواره زنده دنیا بنامیم!

مدونا

مدونا که بدون شک یکی از بزرگ ترین نمادهای معاصر موسیقی پاپ است هر لحظه از قوانین شخصی خود پیروی کرده است و همین سبک منحصر به فرد اوست که او را گاه طرد شده است ولی دوست داشتنی ساخته هست. او دندان های طلایش در سال ۲۰۱۴ جنجال زیادی به پا کردند. وی گفته که روکش های دندانی اش را به این علت می پوشد که همه با این ظاهر از او می ترسند. وی همچنین گفته که در صورت فیت بودن این روکش با لباس ها و ظاهرش از آن ها استفاده می کند و همچنین غذا خوردن با این روکش ها را نیز یاد گرفته است.

چارلی شین

تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (

در سال ۲۰۱۲ وی هنوز نقش چارلی هارپر را در «دو مرد و نصفی» بازی می کرد که در مصاحبه ای گفت که وی از کمی طلاکاری در صورت خود انجام داده هست. البته این طلاکاری به شکل گردنبند یا دستبند نبود بلکه در واقع در دهان او جای گرفته بود. وی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۰ این روکش طلایی را روی دندان خود قرار داده ولی در سریال های تلویزیونی اش آن را می پوشاند. وی گفته که علت پوشاندن این دندان نظرات و خواسته های دیگران است وگرنه خودش با این روکش طلایی هیچ مشکلی ندارد.

البته بسیاری بر این باورند که این طلاکاری تنها جهت درخشندگی ظاهری دندان نبوده است لیکن وی قصد داشته با این کار صدماتی که سال ها میگساری و مصرف مواد مخدر به دندان های او وارد کرده را جبران نماید. نامزد سابق شین اعلام کرده بود که دندان او بخاطر میگساری های بیش از حدش افتاده بود.

استیو بوشمی

به گزارش برترین ها، کج و معوج، بدون ترتیب، روکش طلا، زرد رنگ و فاصله دار. این ها تنها بخشی از واژه هایی است که جهت توصیف بعضی از بدترین و زشت ترین دندان ها در د

استیو بوشمی که یک بازیگر و کارگردان آشنا شده است است در طول سال های طولانی فعالیتش وقعی به استانداردهای هالیوود ننهاده هست. وی نه تنها ظاهر خسته و پرچین و چروک چشم هایش را در این سال های طولانی نادیده گرفته هست، بلکه یک مشت دندان کج و معوج نیز در دهان خود دارد که در طی این سال ها عوض کردن مناسبی در آن ها دیده نشده هست. او بدون شک نقطه برابر کلیشه های مردان نقش اول هالیوودی است ولی این عنوان باعث نشده که وی به بوتاکس اطراف چشم و ترمیم دندان هایش بیاندیشد. وی در مصاحبه ای گفته است که دندانپزشکان متعددی خواسته اند جهت ترمیم دندان هایش به او کمک کنند ولی او در جواب گفت که در صورت ترمیم دندان ها دیگر وی نقشی دریافت نخواهد کرد.

تام کروز

در نگاه اول به نظر می رسد که دندان های تام کروز کاملاً طبیعی و دست نخورده هستند ولی اگر کمی دقت بیشتری به شکل دندان های او بکنید متوجه می شوید که بی علت به او لقب «تک دندان» نداده اند لیکن یکی از دندان های جلویی او کاملاً در وسط دهانش واقع شده است است و درست مانند یک تک شاخ است که شاخ او در وسط پیشانی اش قرار دارد. عوض کردن محل این دندان به احتمال فراوان به خاطر دستکاری های زیادی است که وی روی دندان های خود انجام داده است.

مایکل استراهان

تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (

مایکل استراهان به خاطر سه مسئله به صورت ای آشنا شده است تبدیل شده است است: فعالیت ۱۵ ساله او در لیگ معتبر حرفه ای راگبی ایالات متحده و بازی در تیم نیویورک جاینتس، داستانی که بعد از ترک یک برنامه زنده تلویزیونی جهت او به وجود آمد و البته شکاف دوست داشتنی و واضح بین دندان هایش. وی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که هر لحظه از فاصله بین دندان هایش راضی نبوده و چندین بار نزدیک بوده جهت از بین بردن این فاصله دست به اقدام عملی بزند. ولی در نهایت تصمیم گرفت که با این عنوان کنار بیاید و فاصله بین دندان هایش را حفظ کرد.

آنتونی دیویس

آنتونی دیویس بسکتبالیست مشهوری است که در تیم نیواورلئانز پلیکانز بازی می کند و هر لحظه به خاطر ابروهای خاصش در بحث های جنجالی رسانه ای حضور داشته هست. ولی دندان های جلویی او شکل خاصی دارند که حتی دندان پزشکان را نیز در حیرت فرو برده هست. علیرغم این که ردیف پایین دندان های او کاملاً بی نظم و کج و معوج هستند ولی او را به خاطر بازی های بی نقصش در زمین بسکتبال می شناسند.

واژه های کلیدی: دندان | بازیگر | بازیگری | هالیوود | هالیوودی | دندانپزشک | دندان پزشک | دندانپزشکان | ستارگان هالیوودی

تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (

تصاویر) + ستاره‌هایی که زشت ترین دندان‌ها را دارند (


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار