عمومی ایران ایرانی موسیقی خواننده

عمومی: ایران ایرانی موسیقی خواننده اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ماجرای یک علاقه ایرانی-آمریکایی , «سام» و «بریتنی»

برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر هست. آخرین اخباری که در مورد او انتشار یافته مربوط به رابطه عاطفی اش هست. او اخیرا با مدلی ایرانی به نام سام

ماجرای یک علاقه ایرانی-آمریکایی , «سام» و «بریتنی»

«سام» و «بریتنی»؛ ماجرای یک علاقه ایرانی-آمریکایی

عبارات مهم : زندگی

برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر هست. آخرین اخباری که در مورد او انتشار یافته مربوط به رابطه عاطفی اش هست. او اخیرا با مدلی ایرانی به نام سام اصغری آشنا شده است و اینطور به نظر می رسد که رابطه خوبی میان ارزش برقرار است.

اگر می خواهید در مورد رابطه آنها زیاد بدانید، ما در ادامه مطلب اطلاعاتی را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر هست. آخرین اخباری که در مورد او انتشار یافته مربوط به رابطه عاطفی اش هست. او اخیرا با مدلی ایرانی به نام سام اصغری آشنا شده است و اینطور به نظر می رسد که رابطه خوبی میان ارزش برقرار هست. اگر می خواهید در مورد رابطه آنها زیاد بدانید، ما در ادامه مطلب اطلاعاتی را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

بریتنی فراموش کار
شاید فکر کنید که رابطه بریتنی و سام به سرعت شکل گرفت ولی واقعیت چیز دیگری هست. بریتنی جهت نخستین بار سام را در حین فیلم برداری موزیک ویدیوی خود مشاهده کرد. ولی بعد از اتمام کار، او را از یاد برد. او در این باره می گوید: «من شماره سام را گرفتم ولی به کل او را فراموش کرده بودم. درست ۵ ماه بعد، زمانی که در حال تمییز کردن کیفم بودم، شماره او را در کیفم پیدا کردم. به نظر من او واقعا جالب بود، از این رو با او تماس گرفتم و رابطه ام را با او شروع کردم. نخستین قرار ملاقات مان هم در یک سوشی بار بود.»

پنهان کاری
بریتنی و سام در ابتدا به طور پنهانی با هم در ارتباط بودند، ولی نتوانستند در این کار موفق شوند و رابطه ارزش به سرعت فاش شد. در نوامبر ۲۰۱۶، سام تصویری از خود را، هنگامی که با بریتنی بیرون از منزل بود، به اشتراک گذاشت. اگر چه او تمام شواهدی که حاکی از حضور بریتنی در کنار او بود را به سرعت پاک کرد ولی گویا کار از کار گذشته بود. از آن وقت به بعد شایعات زیادی در مورد این دو ستاره پخش شد ولی با این وجود، آن دو همچنان حرفی در مورد صحت این خبرها اعلام نکردند تا زمانی که بریتنی تصویری از خودش و سام را در اینستاگرام منتشر کرد. از ماه ژانویه به بعد بود که این دو رابطه خود را به طور کامل علنی کردند.

شکست عشقی های بریتنی
اگر به گذشته بریتنی اسپیرز نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او در رابطه های عاطفی اش، شانس نیاورده به طوری که ۲ ازدواج نافرجام نیز داشته هست. بریتنی اسپیرز در ابتدا رابطه ای را با خواننده معروف آمریکا جاستین تیمبرلیک در سال ۱۹۹۹ برقرار کرد ولی رابطه این دو بیش از سه سال دوام نیاورد و در دسامبر ۲۰۰۲ به اتمام رسید. اسپیرز به خاطر شهرت و زندگی شخصی اش زیاد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. این عنوان بعد از ازدواج با کوین فردرلین در سال ۲۰۰۴ زیاد کردن یافت. او نخستین فرزندش، ارزش پرستون، را در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش، جیدن جیمز، را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد ولی کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد.

پس از آن بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد ولی این رابطه به علت نامشخصی در سال ۲۰۱۲ خاتمه یافت. در پی آن اسپیرز یک سال بعد در کلوب شبانه با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام دیوید لوکادو آشنا می شود که با خیانت دیوید این دوستی نیز آخر یافته و بار دیگر بریتنی را می رنجاند. او در مورد رابطه های شکست خورده اش می گوید: «من اشتباه کردم، به جای این که در رابطه هایم با قلبم تصمیم بگیرم، به دنبال دلایل دیگری بودم. من هیچگاه کاری که مرا خوشحال می کند را انجام ندادم.»

ماجرای یک علاقه ایرانی-آمریکایی , «سام» و «بریتنی»

سن، تنها یک عدد است!
آیا باورتان می شود که بریتنی و سام ۱۳ سال اختلاف سنی دارند؟! زمانی که آنها با هم دوست شدند، بریتنی ۳۶ سال و سام ۲۳ سال داشت، ولی اینطور به نظر می رسد که جهت این دو، سن تنها یک عدد هست. از صحبت های بریتنی می توان نتیجه گرفت که او در حال حاضر از رابطه اش با سام خوشحال و راضی ست و با او، نسبت به مردهای قبلی زندگی اش، وجه اشتراک بیشتری دارد.» بریتنی حتی یک بار منشتر شدن تصویری از پیاده روی ارزش اعتراف کرد که او و سام چقدر بهم می آیند: «من با این مرد بیش از یک سال است که در ارتباطم. او به من کمک می کند تا آدم بهتری باشم و این حس موجب می شود که خودم را خوشبخت ترین آدم روی زمین بدانم.»

فرزند دار شدن
رابطه رمانتیک بریتنی و سام به سرعت زیادی در حال پیش رفتن هست. تنها چند ماه از شروع رابطه آنها گذشته بود که بریتنی تصویری از سام را در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … اش انتشار داده است و زیر آن نوشت: «من عاشق این مرد هستم.» از منبع موثقی گزارش شده است که این دو حتی در مورد فرزند دار شدن هم با یکدیگر گفتگو کردند. بریتنی گفته: «من در بارداری های اول و دومم خیلی فرزند بودم ولی حال احساس بلوغ می کنم و دوست دارم که دوباره مادر شدن را تجربه کنم.» بریتنی حتی در مورد جنسیت فرزند نیز نظر داده و گفته که من فرزند دختر می خواهم.اما آیا بریتنی به فرزند دار شدن فکر می کند؟ گزارشات آمده که علت تمام اینها رابطه خوب سام با بریتنی و خانواده اش هست. به گفته بریتنی: «او با اطرافیان من به خوبی برخورد می کند و این مرا خوشحال و راضی می کند.»

مخالفت
خود بریتنی هیچ مشکلی با سام ندارد ولی یکی از اعضای خانواده اش مخالف رابطه آنهاست: پدرش! و متاسفانه این عنوان کم اهمیتی نیست. بعد از بیماری و اختلالات روانی، بریتنی اسپیرز هیچ کنترلی بر اموال و امور شخصی و کاری خود نداشت، بلکه به جای او پدرش مسئولیت آنها را به عهده گرفت. در واقع از سال ۲۰۰۸ به بعد، او هیچ اختیاری بر زندگی خود ندارد. زمانی که از پدر پریتنی در مورد سام پرسش کردند، گفت: «من نگرانم که او تنها به خاطر پول با دخترم وارد رابطه شده است باشد.» بریتنی هم از حرف های پدرش در مورد سام و هم در مورد اختیاراتی که او در مورد اموال و زندگی شخصی اش دارد، ناراحت است و در این باره گفته: «بیماری من متعلق به ۱۰ سال قبل است و من اکنون در سلامتی کامل به سر می برم. شاید پدرم در مورد قصد سام مطمئن نباشد، ولی من هستم.»

شایعات
اگر چه بریتنی و سام در کنار هم خوشحال اند ولی شایعات مردم آنها را رها نمی کند و در هر شرایطی از خوشحالی ارزش می کاهد. نه تنها مردم، بلکه ستاره های دیگر نیز در مورد رابطه آنها نظر می دهند. به عنوان مثال مورگان اوسمان، طراحی آمریکایی، ادعا می کند که سام به او خیانت کرده هست. او خطاب به بریتنی می گوید: «بریتنی! این علاقه واقعی نیست. آن مرد می خواهد از تو سو استفاده کند. او یک خیانت کار هست. من واقعا دلم به حال تو می سوزد، لیکن تو واقعا انسان خوبی هستی.»با تمام این شایعات، بریتنی و سام توجهی به شایعات نکردند. یک بار هم حتی پیج اینستاگرام سام حک و تصویری از او به همراه نامزد قبلی اش منتشر شد. اگر چه این شایعات جهت این زوج آزاردهنده است ولی نتوانست رابطه آنها را خراب کند.

آیا آنها نامزد کرده اند؟
شایعات نامزدی بریتنی و سام از زمانی که بریتنی، در مسافرت اش به هاوایی، حلقه ای در دستانش انداخت، شروع شد. درست یک روز بعد از این شایعات، آنها دست در دست هم در سواحل دریا قدم می زدند، با این وجود هیچکدام از آنها در مورد این خبر تصویر العملی نشان ندادند. هنوز نامزدی این دو ستاره تایید نشده ولی با تمام اینها، اگر خبر نامزدی آنها را هم بشنویم، باز جای تعجبی ندارد لیکن آنها در کنار هم بسیار خوشحال اند.

برینتی اسپیرز یکی از خبرسازترین ستاره های عصر حاضر هست. آخرین اخباری که در مورد او انتشار یافته مربوط به رابطه عاطفی اش هست. او اخیرا با مدلی ایرانی به نام سام

برترین ها

واژه های کلیدی: زندگی | ستاره | فرزند | شایعات | تصویری | خوشحالی | رابطه عاطفی | بریتنی اسپیرز

ماجرای یک علاقه ایرانی-آمریکایی , «سام» و «بریتنی»

ماجرای یک علاقه ایرانی-آمریکایی , «سام» و «بریتنی»


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار