عمومی ایران ایرانی موسیقی خواننده

عمومی: ایران ایرانی موسیقی خواننده اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری با شایعات کنار آمده‌ام / ترلان پروانه

رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه، میزبان ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود.

با شایعات کنار آمده‌ام / ترلان پروانه

ترلان پروانه: با شایعات کنار آمده ام

عبارات مهم : شایعات

رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه، میزبان ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود.
به گزارش گروه تحریریه سایت، رامبد جوان شب گذشته با حضور ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین اجرای استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده، برنامه خندوانه را روی آنتن برد.

جوان در ابتدا برنامه را با حضور جناب خان شروع کرد و از او خواست تا جمله ای آبادانی به او یاد دهد. جناب خان نیز به او جمله «یه کاری نکن چهار لنگرت کُنُمااا» را که مربوط به جاشوهای بندر جنوب هست، به جوان یاد داد. و جوان گفت: «این جمله را جهت هنگامی که می گذارم که با هم کَل کَل می کنیم.»

با شایعات کنار آمده‌ام / ترلان پروانه

جناب خان در ادامه حضور خود با ارائه گزارشی از آب و هوای جنوب و خوزستان، به رامبد جوان گفت: از آسمان جنوب «آتش» می بارد و همچنان گرد و غبار هست. البته در جناب خان در ادامه این گزارش بخشی از قطعه شاد جنوبی مخصوص به اهالی آبادان را اجرا کرد و جوان از او خواست تا با همین ریتم موزیکال در بخش هواشناسی خبر حضور داشته باشد و گزارش آب و هوای شهرش را بیان کند.

در ادامه جناب خان از جوان خواست تا چند روز با همدیگر به شمال و ویلای رامید جوان بروند. جوان به او گفت: ما ضبط «خندوانه» داریم و بعد هم من شمال ویلا ندارم.

رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه، میزبان ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود.

جناب خان گفت: من و تو هفت تا ویلا داریم؛ برنامه را در یکی از آنها ضبط می کنیم. پیامک خریدش جهت من آمد؛ کارت عابر بانک تو هم دستم بود و من هر هفت ویلا را خریدم.

«جاده قدیم» تابستان اکران می شود

جوان در ادامه «خندوانه» میزبان ترلان پروانه شد و با او به گفتگو نشست. پروانه بعد از ورود به استودیوی برنامه از فعالیت این روزهای اخیر خود گفت. در ادامه گفتگو، جوان در بازی «یادم تو را فراموش» به پروانه باخت و جهت همه تماشاگران داخل استودیو بستنی تهیه کرد. همچنین بعد از یک رفت و برگشت رسانه ای با هم به اجرای مسابقه «ادابازی» پرداختند.

با شایعات کنار آمده‌ام / ترلان پروانه

جوان در ادامه گفتگوی خود از پروانه درخصوص حواشی ساخته شده است جهت او در اینترنت پرسید و پروانه گفت: من هیچ وقت دوست ندارم راجع به کاری که انجام می دهم، به دیگران توضیح بدهم و خبرساز شوم. این حواشی و شایعات هم اصلاً جهت خودم جالب نیست و از خواندن آنها خوشحال نمی شوم؛ ولی اگر آنهایی که این حواشی را درست می کنند و می خوانند خوشحال می شوند، عیبی ندارد. بگذارید که با چنین اتفاقی خوشحال باشند. من با حواشی و شایعات کنار آمده ام.

پروانه از پخش فیلم سینمایی «جاده قدیم» در مرداد ماه خبر داد و گفت: قول می دهم، با تعدادی از تماشاگران در استودیو «خندوانه» و چند خانواده کم توان مالی به اکران «جاده قدیم» برویم.

رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه، میزبان ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود.

بازیگر فیلم سینمایی «فِراری» در پاسخ به پرسش جوان که آیا از سوسک می ترسد یا نه، گفت: ما یک بار سر فیلمبرداری شمال بودیم. من یک مار آبی را از رودخانه گرفتم و با او بازی کردم. از سوسک یا هر حیوان دیگری نمی ترسم.

پروانه با اشاره به اینکه هر لحظه یا سر فیلمبرداری بوده یا مدرسه، درخصوص سفرهای خود گفت: تا جایی که یادم می آید، یا مدرسه بودم، یا تابستان ها سر فیلمبرداری. وقت زیادی جهت سفر نداشتم و چون شیرازی هستم، زیاد به شیراز رفتم. جوان درادامه از او خواست تا کمی با لهجه شیرازی جهت بینندگان صحبت کند و از اصلانی منشی صحنه «خندوانه» کمک گرفت تا با پروانه در این هم صحبتی همراه شود.

با شایعات کنار آمده‌ام / ترلان پروانه

این بازیگر سینما و تلویزیون در آخر با اشاره به دغدغه دهه هفتادی گفت: احساس می کنم، بیشترین دغدغه دهه هفتادی ها، بیکاری هست. ما تا هنگامی که کمبود کار داریم، تا این حد در اینترنت فعالیت می کنیم. خود من هر زمانی که سرم شلوغ باشد و کار کنم، شاید تا یک هفته یا زیاد سراغ صفحه مجازی یا خبر رسان ها نروم، ولی هنگامی که بدون کار باشم، این ماجرا تفاوت می کند.

در آخر برنامه بخش هایی از اجرای استندآپ کمدی شرکت کنندگان سری تازه «خنداننده شو» به نمایش درآمد.

واژه های کلیدی: شایعات | بازیگر | برنامه | پروانه | خندوانه | ترلان پروانه | اخبار فرهنگی و هنری

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار