عمومی ایران ایرانی موسیقی خواننده

عمومی: ایران ایرانی موسیقی خواننده اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی آمریکا جهت مقابله با تهدیدات کشور عزیزمان ایران سناریوهایی دارد , پمپئو مدعی شد

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مواضع اخیر کشور عزیزمان ایران در رابطه با تنگه هرمز و فروش نفت مدعی شد: آمریکا جهت مقابله با کشور عزیزمان ایران تهدیدات و سناریوها

آمریکا جهت مقابله با تهدیدات کشور عزیزمان ایران سناریوهایی دارد , پمپئو مدعی شد

پمپئو مدعی شد؛ آمریکا جهت مقابله با تهدیدات کشور عزیزمان ایران سناریوهایی دارد

عبارات مهم : ایران

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مواضع اخیر کشور عزیزمان ایران در رابطه با تنگه هرمز و فروش نفت مدعی شد: آمریکا جهت مقابله با کشور عزیزمان ایران تهدیدات و سناریوهایی دارد.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با اسکای نیوز عربی مدعی شد که آمریکا جهت مقابله با تهدیدات اخیر کشور عزیزمان ایران و اشاره تلویحی به بستن تنگه هرمز و تعطیل کردن کشتیرانی بین المللی سناریوهایی دارد.

وی مدعی شد: همه چیز با واکنش‌ها نامناسب کشور عزیزمان ایران و شلیک موشک از یمن به تمام کشورهای حاشیه خلیج (فارس) شروع شد بنابراین سیاست آمریکا به دنبال مقابله با این امور است.

آمریکا جهت مقابله با تهدیدات کشور عزیزمان ایران سناریوهایی دارد , پمپئو مدعی شد

پمپئو افزود: در رابطه با این تهدیدات مورد نیاز است تمام دنیا بداند که آمریکا ملزم به محافظت از خطوط کشتیرانی و صادرات نفت به تمام دنیا هست، آمریکا از دهه ها پیش به این امر پایبند بوده و به پایبندی خود ادامه می دهد.

وزیر خارجه آمریکا با طرح این ادعا که کشور عزیزمان ایران در بعضی کشورهای منطقه از جمله یمن، عراق، لبنان و سوریه بی ثباتی ایجاد می کند، گفت: ما شرکایی فوق العاده همچون امارات، عربستان، بحرین و دیگر کشورها را داریم که به دنبال مقابله با کارها کشور عزیزمان ایران هستند. ما به دنبال مقابله با حوثی ها (انصارالله) در یمن و حزب الله در لبنان و سوریه هستیم.

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مواضع اخیر کشور عزیزمان ایران در رابطه با تنگه هرمز و فروش نفت مدعی شد: آمریکا جهت مقابله با کشور عزیزمان ایران تهدیدات و سناریوها

وی در رابطه با یمن، گفت: آمریکا به همراه امارات و عربستان به دنبال کم کردن خطرات کشور عزیزمان ایران در یمن است و عملیات قاچاق سلاح از کشور عزیزمان ایران به منطقه را کشف کرده است.

مایک پمپئو مدعی شد: شبه نظامیان شیعه در عراق و سوریه به دنبال ضرر زدن به شهروندان عادی هستند بنابراین ما به دنبال بعضی کارها هستیم و از بااهمیت ترین اقداماتی که اکنون روی آن تمرکز داریم محروم کردن کشور عزیزمان ایران از توان مالی است که به وسیله آن به رفتارهای نامناسب خود ادامه می دهد. این کارها سلسله گسترده ای از تحریم ها است که ملت کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار نمی دهد بلکه نشانه آن قانع کردن کشور عزیزمان ایران در رابطه با اینکه رفتارهای شرورانه آنها غیرقابل قبول است و در نتیجه آن هزینه زیادی باید پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال برنامه ای تازه جهت توقف برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران هستند، مدعی شد: واشنگتن از همان ابتدا می دانست که توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران راهی جهت دستیابی به سلاح هسته ای است و با آن مقابله خواهد کرد.

آمریکا جهت مقابله با تهدیدات کشور عزیزمان ایران سناریوهایی دارد , پمپئو مدعی شد

این مقام آمریکایی مدعی شد که کشور عزیزمان ایران باید بداند که اقتصاد آن اصلاح نخواهد یافت مگر اینکه این کشور به یک کشور عادی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه آمریکا جهت تضمین پایبندی دنیا به اجرای تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران فعالیت خواهد کرد، افزود: دستیابی به نفت کشور عزیزمان ایران بعد از چهارم نوامبر نقض تحریم های آمریکا به شمار می رود.

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مواضع اخیر کشور عزیزمان ایران در رابطه با تنگه هرمز و فروش نفت مدعی شد: آمریکا جهت مقابله با کشور عزیزمان ایران تهدیدات و سناریوها

وی در رابطه با سوریه و حضور نیروهای ایرانی در آن کشور مدعی شد: کشور عزیزمان ایران باید از سوریه خارج شود، آنها کاری جهت انجام دادن در آنجا ندارند، دلیلی جهت ماندن آنها در سوریه وجود ندارد، کشور عزیزمان ایران به مدت طولانی در آنجا نفوذ داشت، نیروهای ایرانی باید سوریه را ترک کنند.

حسن روحانی، مدیر جمهور کشور عزیزمان ایران روز سه شنبه گذشته در سفر به سوئیس در دیدار با گروهی از ایرانیان مقیم سوئیس با اشاره به سخنان مقام های آمریکایی در مورد تلاش جهت قطع صادرات نفت کشور عزیزمان ایران هشدار داد: اصلا معنی ندارد که نفت کشور عزیزمان ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود. نفت کشور عزیزمان ایران صادر نشود، نفت کل منطقه صادر نمی شود. اگر شما می توانید، این کار را انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید.

آمریکا جهت مقابله با تهدیدات کشور عزیزمان ایران سناریوهایی دارد , پمپئو مدعی شد

سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه با اشاره به مواضع قاطعانه مدیر جمهور برابر شیطنت اخیر آمریکایی ها در طراحی تحریم های تازه نفتی علیه کشور عزیزمان ایران نسبت به عملی شدن آن در صورت لزوم ابراز امیدواری و بر همراه بودن آحاد مردم و مسئولین نظام در این زمینه تاکید کرد:یقینا، در شرایط محتمل با عملی شدن مواضع اخیر مسئولین اجرایی کشور که در حال پیش گرفتن رویکرد و نگاه انقلابی در صحنه نبرد امروز با دشمن به خاص آمریکای مکار و جنایتکار هستند ، می توان به دشمن های فهماند که استفاده از تنگه هرمز جهت همه و یا جهت هیچ کس چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد.

همچنین سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی اسران در پیامی به حسن روحانی گفت: آنچه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه ها منعکس شد، مبنی بر اینکه اگر نفت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران صادر نشود، تضمینی جهت صدور نفت کل منطقه نمی باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نسبت به رژیم صهیونیستی فرمودید، مایه مباهات و افتخار است.

ادعای کشف سلاح ایرانی در یمن درحالی مطرح می شود که بهرام قاسمی،سخنگوی وزارت خارجه کشور عزیزمان ایران در رابطه با مساله حمایت تسلیحاتی از یمن اعلام کرده است: ما هیچ گونه ارتباط تسلیحاتی با یمن نداریم، یمن در محاصره است و چنین امکانی در کل وجود ندارد در غیر این صورت کشور عزیزمان ایران به قدری شهامت دارد که چنین اقدام و سیاستی را اگر داشته باشد اعلام کند؛ آنچه امروز در دستان مردم یمن است سلاح هایی است که از دولت های قبل در پادگان ها وجود داشته، امروز مشاهده می کنیم یمن جهت آنکه در برابر تجاوز و حملات بی امان از خود محافظت کند به سراغ تکنیک های درونی رفته و این طبیعی است.

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پیش از این تاکید کرده است: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچ موشکی به یمن نداده هست، یمنی ها در وقت علی عبدالله صالح و منصورهادی و حتی قبل تر به وسیله اردوگاه های شرق عمدتاً تسلیح می شدند، ما از این دلواپس نیستیم که مردم دنیا بدانند جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران سلاح به عراق، سوریه و یا لبنان داده است به آنها سلاح داده ایم تا در برابر داعش و تروریست ایستادگی کنند، به یمن کمک های انسانی و حمایت های سیاسی می کنیم ولی موشک را کشور عزیزمان ایران به آنها نداده است و یمنی ها نیازی به آن ندارند آیا که با امکاناتی که در اختیار دارند توانسته اند در برابر سعودی ها ایستادگی کنند و با همین امکانات پیروز خواهند شد.

این مقام آمریکایی درحالی مدعی لزوم خروج کشور عزیزمان ایران از سوریه است که ولید معلم، وزیرخارجه سوریه پیش از این در رابطه با این امر تصریح کرده است: کشور عزیزمان ایران حضور نظامی در سوریه ندارد و تنها مستشاران نظامی که در کنار نیروهای این کشور و با هماهنگی با ارتش آن فعالیت می کنند، در کشور هستند. تبلیغات رسانه ای غرب و آمریکا اطراف حضور کشور عزیزمان ایران نادرست است و بر خلاف حضور ترکیه، آمریکا و فرانسه، حضور کشور عزیزمان ایران در خاک سوریه قانونی است.از وقت شروع توطئه علیه این کشور، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران جهت مقابله با تروریسم به کمک دمشق شتافته و دولت سوریه قدردان این کمک های کشور عزیزمان ایران است.

واژه های کلیدی: ایران | سوریه | اسلامی | مقابله | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | ایرانیان | مقام آمریکایی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار